maandag 12 augustus 2013

04-05-13 Safari!

Vandaag zijn we op safari geweest. Het was echt zo gaaf, we hebben echt van alles gezien, maar voornamelijk zebra's. We gingen dus met onze eigen busjes, maar dan ging wel het dak 'eraf' en kon je dus bovenop zitten en kon je het heel goed zien. Na de safari gingen we nog een boottochtje maken ne hebben we nog krokodillen, nijlpaarden en waterbuffalo's gezien. Ondanks dat ik me eigenlijk weer helemaal goed voelde en geen koorts meer had enzo moest ik toch mee naar het ziekenhuis om een testje te laten doen, maar we gingen met z'n 3-en dus eigenlijk was het nog best wel gezellig haha. En het bleek dus dat ik geen malaria had (gelukkig maar) maar jammer genoeg moest ik toch een kuur tegen malaria omdat de symptomen heel duidelijk waren en het dus wel al in mijn lever kon zitten ofzo.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten